04 Februari 2009

Umno semakin parah

Politik wang seperti yang tersebar luas pada ketika ini dalam UMNO menunjukkan bahawa parti UMNO semakin parah. Semuanya angkara pemimpin yang tidak bertanggugjawab. Gila kuasa, pangkat dan keududukan.
Saya menyeru kepada semua ahli UMNO agar menyingkir mereka ini daripada parti demi bangsa, agama dan negara. Jangan musnahkan maruah parti, bangsa dan negara. Jangan rosakkan agama. Memilih mereka, bererti kita melakukan dosa dan menghancurkan negara serta menjahanamkan segala-galanya.
Pada bulan Mac 2009 ini kita memilih pemimpin tertinggi dalam UMNO. Berhati-hatilah ketika memilih pemimpin. Pilihlah pemimpin yang benar-benar jujur, bertanggungjawab dan amanah.
Kalau kita memilih mereka yang tidak berintegriti, mengamalkan rasuah dan tidak bersih serta jiwanya yang kotor, maka kesannya UMNO akan menuju ke arah kehancuran.
Sayangilah parti, bangsa, agama dan negara!

3 ulasan:

Gee berkata...

kalu suma yg besar2 asyik gaduh..tia pasal2 kita pun parah juga nti kena tempias dorang....:-(

Fly berkata...

salam cikgu..selamat berbakti cikgu

TINTA JAMIL berkata...

tulah Gee...Diorang buat keadaan tidak menentu. Ramai rakyat yang marah. lihatlah situasi ketika iini.Kita harap keadaan seperti ini tidak berterusan. semoga negara aman dan damai.

Fly... sama-samalah kita berbakti kepada bangsa dan negara, semoga Tuhan memberkatinya. Cintailah negara kita yang tercinta ini...